Jak nigdy postanowiłem zmienić coś na
blogu. Przyszedł czas by nadać mu charakter chodź trochę prywatny. Przecież w
większości takie są blogi. Może zrobi się z tego jakaś większa seria. Czas
pokaże, a teraz zapraszam na pierwszą próbę moich sił.
Niedawno, bo kilkanaście dni
temu, wyruszyliśmy na obóz do Bułgarii. Do tej pory nie wiem, jak nazywało się
miasto, w którym mieszkaliśmy. Wiem tyle, że smażyliśmy się na Złotych
Piaskach. Piękna plaża, piękne hotele, piękne kobiety i w pizdu Polaków. Myślicie,
że da się to tylko poznać po języku i skarpetkach do sandałów? To połowa
prawdy. Polskie koszulki związane z wytwórniami płytowymi są wszędzie. Polskie
utwory wydobywają się przez hotelowe balkony, a nasz ojczysty język jest do
usłyszenia głośnych i niskich tonach. Chodź pomimo lekkiej wiochy, okrzyki
takie jak „Polska ty ty ty Polska ty ty ty” lub „Polska biało-czerwoni” dają
naprawdę wielkie poczucie patriotyzmu. A, gdy robi to cały hotel, staje się czymś lekko pięknym.
Jakbym się nakręcał na morze i
plażowanie to nie zmieni to faktu, iż wole góry. Może dlatego, że nie lubię
patrzeć na wypitych ludzi udających tancerzy w klubach, w których muzyka
rozpierdala ściany, pod którymi stoją wakacyjne pary lecące w ślinę. Impreza na
każdym kroku to nie moje klimaty. Dlatego muszę się jeszcze wybrać w piękne
góry. Klimat nie pomagał w odnajdywaniu weny, jednak coś tam powstało. A próba
tego, już za niedługo.
Pozdrawiam ludzi, z którymi przyszło mi spędzić godziny na balkonie! Aaaa i jeszcze wielki dzięki za rozmowę z czwórką niemiłych pań, z którymi jednak
dało się pogadać. (:
A teraz trochę wspomnień:
Łooo kuuurwa łap mnie bo spadam!!
Nie lubi dyskotek, ale ma zdjęcia. Hipokryta!
Trzy plany tego zdjęcia!
I nutka na zakończenie:
I nutka na zakończenie:
Pozdro! [5]










też nie lubię dyskotek ;)
OdpowiedzUsuńwidze, ze fajnie spędzasz wakacje;D
OdpowiedzUsuńbalkonówka rządzi !!! :P
OdpowiedzUsuńniemiłych pań, kogo masz na myśli mój drogi ? :D
OdpowiedzUsuń@blableblu?! To i tak jest mocno złagodzone określenie ;)
Usuńdobrzeeee Fejsbuk ! :D
OdpowiedzUsuńo jakich paniach jest mowa? :)
OdpowiedzUsuńOne wiedzą : )
UsuńJedna z tych pań również dziękuje za rozmowe :)
OdpowiedzUsuń